вторник, 26 июля 2022 г.

Meta запускає Music Revenue Sharing для Facebook / Розподіл доходів від музики у Facebook

Представляємо Facebook Music Revenue Sharing

Запущена цього тижня Facebook Music Revenue Sharing – це нова функція монетизації для творців відеоконтенту.

Оскільки TikTok повністю домінує як платформа коротких відео для творців контенту, є лише те, що інші великі гравці намагаються повернути собі частку ринку. Отже, як працює Facebook Music Revenue Sharing?

По-перше, ви повинні мати право на рекламу In-Stream, щоб бути в цій розмові. Так, якщо ви не знали, гонорари Facebook за відео розраховуються на основі показів реклами та так званої ціни за тисячу показів. Це вартість реклами за 1000 показів.

На відміну від TikTok, що розумно виплачує гонорари за музику за створене відео, а не за кількість переглядів, ця система дає творцю відео частку доходу в розмірі 20% від будь-якого доходу, що генерує відео.

Є також кілька рекомендацій, що регулюють використання музики відео на платформі. Суть у тому, що сама пісня має бути якимось чином супроводжуючим елементом, а не основною темою відео.

Проте потрібно запитати про час цього оголошення. Чи це оголошення є реальною можливістю для творців або просто інструментом умиротворення, щоб відвернути увагу від негативної преси?
 
Meta нещодавно зіткнулася з музикою, коли видавництво Kobolt відмовилося від використання всього свого каталогу з 700 000 пісень, заявивши, що вони «завжди виступали в першу чергу за авторів пісень» і «віддані досягненню угоди з Meta».

Це окрім позову на 142 мільйони доларів, поданого проти Meta компанією Epidemic Sound. Музичний провайдер зі Стокгольма навів кілька випадків неправомірного використання контенту на платформі та інших порушень.

Ми можемо тільки здогадуватися, чим це обернеться, але чи це оголошення є реальним чи реакційним? Будь ласка, дайте нам знати у коментарях нижче!

Архів блогу