понедельник, 1 августа 2022 г.

Boss Waza Craft FZ-1W Vintage Fuzz - аналогова педаль дисторшн

Boss Waza Craft FZ-1W Vintage Fuzz аналогова педаль дисторшн

У мене залишилися приємні спогади про фузз-педалі, тому що в середині 60-х прагнення побудувати робочий фузз-бокс для моїх друзів привело мене до електроніки, а згодом і до гри на гітарі. Сьогодні слово «fuzz» для різних людей означає трохи різні речі, але для мене різкий хрип, який можна почути в піснях «Satisfaction» гурту Rolling Stones, «Heart Full Of Soul» гурту Yardbirds та «Keep On Running» гурту Spencer Davis. Група – це остаточний пухнастий звук.

Gibson Maestro Fuzz і Tone Bender, розроблені у Великій Британії, були на той час великими хітами, хоча Dallas Arbiter Fuzz Face прославився, коли його взяв на озброєння Джімі Хендрікс, який також використав гітарні педалі фуззу, зроблені Роджером Майєром. У наступні роки ми отримали фузові пристрої з більш щільним звучанням, такі як різні втілення EXBig Muff, а сьогодні є широкий спектр фузових звуків. Спільним знаменником є ​​жорстке відсікання та дещо хрипкий характер, коли вони натискаються трохи сильніше. Стійкі прихильники Stompbox Boss випустили педаль Waza Craft Fuzz, в якій використовується нова схема, покликана відтворити як старі звуки фузза, так і більш сучасні варіанти. Використовуючи повністю аналогову схему та компоненти преміум-класу, Waza Craft FZ-1W має знайомий формат педалі Boss та може живитися від 9-вольтової батареї або зовнішнього блока живлення. Двосторонній перемикач вибирає тональні характеристики Vintage та Modern, тоді як у відділі ручки є Level, Fuzz (драйв) та Tone.

Бос зізнається, що його надихають історичні схеми, але FZ-1W не претендує на те, щоби копіювати конкретний вінтажний пристрій. Натомість він має намір вловити їхню загальну суть у сучасній педалі, яка поводиться стабільно; багато старих пристроїв, здавалося, змінювали поведінку залежно від погоди, особливо ті, в яких використовувалися германієві транзистори! У FZ-1W використовуються кремнієві транзистори для стабільності, вищого коефіцієнта посилення та меншого шуму, ніж у типових вінтажних фузз-боксах.

Ця здатність до очищення це те, з чим більшість фузз-модулів старої школи просто не справлялися.

З перемикачем, встановленим у положення «Вінтаж», ви, безумовно, отримаєте олдскульний рашпіль та безліч налаштувань за допомогою ручки «Тон», яка одночасно налаштовує як високі, так і низькі частоти — по суті, це елемент керування нахилом. Таким чином, у поєднанні з регуляторами тембру вашого підсилювача ви можете наблизитися до звуків фузза старої школи, але з нижчим шумом фону і більш корисними «ввічливими» закінченнями нот. Звук також напрочуд добре очищається, коли ви знижуєте рівень вхідного сигналу, і якщо ви набираєте Fuzz, ви можете потрапити на територію Ніла Янга.

У режимі Modern ручка Tone знову регулює як високі, так і низькі частоти, але з іншим налаштуванням для жирнішого звуку і більш флейтових високих нот, так що ви можете перейти від густого вершкового пуху до агресивного гарчання в стилі ZZ Top. . При нижчих налаштуваннях Fuzz педаль діє як «волосатий» буст, підкреслюючи середні частоти, тоді як зменшення гучності гітари знову очищує звук до дуже корисного ступеня. Насправді ця здатність до очищення це те, з чим більшість фузз-модулів старої школи просто не справлялися. Ще одна невінтажна перевага – якісний буферний байпас без клацань. Чи звучить Boss Waza Craft FZ‑1W як вінтажний фузз? У тих областях, де це важливо, він, безумовно, може перекрити звуки 60-х, але його сучасні тонкощі роблять його більш керованим і справді гнучкішим. Деяким може бракувати ексцентричності старовинних фузз-пристроїв, але я підозрюю, що більшість гравців оцінять можливість постійно набирати бажаного результату.

Архів блогу